Implantnet

Θέματα παιδείας, κοινωνίας, οδοντιατρικής επιστήμης και όχι μόνο…

Η τελευταία μέρα μου..

Μια αχτίδα φωτός πέρασε κρυφά μέσα από το παντζούρι και διέκοψε έναν ανήσυχο ύπνο. Άνοιξα δειλά δειλά τα βλέφαρα μη τολμώντας να  αντικρύσω την πραγματικότητα. Πρόβαλα αργά αλλά αποφασιστικά το κεφάλι έξω από το πάπλωμα. Τίποτα δεν είχε αλλάξει. Όλα ήταν γκρίζα και περίμεναν το φώς της ημέρας για να πάρουν χρώμα και μορφή. Μια συνηθισμένη μέρα; Θα δώ πάλι τον διευθυντή μου;  Θα με βασανίσουν οι ίδιες σκέψεις,  για την κρίση, το παρόν, το μέλλον και όλα αυτά που συνιστούν την καθημερινότητα; Τελικά δεν ήρθε το τέλος του κόσμου; Έπεσαν έξω ακόμα μια φορά οι οιωνοσκόποι, οι αστρολόγοι, οι μαγιολόγοι, οι εσχατολόγοι, οι κάθε λογής παπαρολόγοι και όλοι αυτοί που επενδύουν στην μαζική παράκρουση και ανασφάλεια; Ή μήπως..Κάποιος μου είπε ότι ο θάνατος είναι τόσο γλυκός που μπορεί να μην τον πάρεις καν είδηση. Δηλαδή έχεις πεθάνει και όμως νομίζεις ότι εξακολουθείς και ζεις.  Μήπως κάτι τέτοιο συνέβαινε και τώρα; Χμμ… για να δώ.. Θα βάλω το χέρι μου πάνω στο καλοριφέρ. Ωχ..κάηκα!  Μάλλον είμαι τελικά ζωντανός.

Μα καλά και εσύ. Πίστεψες ότι θα έρθει το τέλος του κόσμου; Η πρώτη φορά είναι που διαψεύδονται όλοι αυτοί; Ο Χριστός δεν είπε ότι η ημέρα του Κυρίου θα έρθει ως κλέφτης εν νυχτι; Ότι κανείς δεν θα ξέρει παρά μόνο ο ουράνιος Πατέρας; Εντάξει τα ξέρουμε όλα αυτά όμως δεν ξέρεις καμιά φορά. Λοιπόν το ξεκαθαρίσαμε και αυτό. Δεν ήρθε το τέλος του κόσμου. Πρέπει αναγκαστικά να συνεχίσω αυτήν την περιπέτεια που λέγεται ζωή. Άλλοτε χαρούμενος, άλλοτε πικραμένος, αλλά ζωντανός. Όσο είμαι ζωντανός ελπίζω σε κάτι καλύτερο, το παιχνίδι δεν έχει τελειώσει, έχω μερικές ευκαιρίες. Αν όμως.. λέω αν.. Αν ήταν σήμερα η τελευταία μου μέρα και το ήξερα σίγουρα πως θα ήθελα να την περάσω; Ωωω μου βάζεις δύσκολα. Όχι θα σου απαντήσω. Τι μπορείς να κάνεις σε μια μέρα. Τι μπορείς να διορθώσεις; Πόσους να προλάβεις να δεις και να τους ζητήσεις συγνώμη για πράγματα που σκέφτηκες, που είπες ή έκανες; Πόσους λογαριασμούς να εξοφλήσεις ή τι οδηγίες να δώσεις σε αυτούς που είναι γύρω σου που σε μισούν, σε σέβονται , σε αγαπούν. Δεν προλαβαίνω τίποτα. Θα στα πω εσένα Θεέ μου και εσύ φρόντισε να τους τα μεταφέρεις με κάποιο τρόπο. Ούτως ή άλλως μετά τον θάνατο όλοι έχουν να πουν μια καλή κουβέντα για τον μακαρίτη. Άρα έχουμε την επιλεκτική δυνατότητα να ξεχνάμε, να συγχωρούμε γιατί ο αποθανών δεδικαίωται. Γιατί να μην το κάνουμε και όταν αυτός είναι εν ζωή; Λοιπόν τους συγχωρώ όλους και τους τα χαρίζω όλα. Αυτά που μου στέρησαν, αυτά που μου χρωστάνε υλικά και μη. Φαίνεται τα είχαν περισσότερο ανάγκη από εμένα και για αυτό μου τα στέρησαν. Ευτυχώς είμαι καλά και χωρίς αυτά. Δεν μου έλειψαν απλά μου έμεινε ένα τεράστιο γιατί. Αλλά ίσως για αυτό μου δώσεις μια απάντηση όταν συναντηθούμε. Ή μήπως.. Κοίτα θέλω να βρεθούμε. Δεν πιστεύω να μου κάνεις καμιά ζημιά και αρχίζω να βλέπω φωτιές και να μυρίζω θειάφι. Είπαμε.. Όλους τους συγχωρώ, μετανιώνω για όλα γιατί τελικά δεν έχει τίποτα περισσότερο αξία από το να περάσουμε μαζί την αιωνιότητα. Αυτό δεν είναι τα Χριστούγεννα; Δεν είναι η ευκαιρία που έδωσες στον κόσμο να ζήσει τον ουρανό από εδώ κάτω; Δεν ήρθες για να πάρεις πάνω σου όλα αυτά που δεν μπορούσαμε εμείς κουρασμένοι και φορτωμένοι και να γίνεις η οδός, η αλήθεια και η ζωή;

Οι τελευταίες αυτές σκέψεις διαλύθηκαν από το άνοιγμα του παράθυρου. Μπήκε ορμητικά η ζωή που έσφυζε  έξω από το σπίτι. Μια ακόμα μέρα ξεκίνησε. Αισθάνθηκα λίγο σοφότερος καθώς είχα την αφορμή να σκεφτώ λίγο πιο βαθιά σε μια στιγμή που όλα φάνηκε πως χάθηκαν αλλά τελικά ήμουν κερδισμένος. Το έργο συνεχίζεται.. Καλά Χριστούγεννα.

Single Post Navigation

Σχολιάστε

